Perustietoa
- Pelimuoto tapahtumassa on conquest, eli pelialueella on lippuja joita osapuolet pyrkivät hallitsemaan.
- Pelissä on käytössä netissä toimivat pistetilastot (http://status.ehasa.org), mistä voit tarkistaa kesken pelin mitkä liput ovat osapuolesi hallinnassa ja kumpi osapuoli johtaa. (Tallenna matkapuhelimesi suosikkeihin!)
- Pelimuoto perustuu Battlefield-pelistä tuttuu pelimuotoon.
- Uudelleensyntyminen tapahtuu oman osapuolen värisille lipuille, jotka voit tarkistaa pelin aikana organisaattorilta tai netistä
Aikataulu
Ilmoittautuminen avataan | 9:00 |
Ilmoittautuminen sulkeutuu | 11:30 |
Alkubriiffi | 12:00 |
Peli alkaa | 12:30 |
Pelitauko | 16:00 |
Peli päättyy | 20:00 |
Loppubriiffi | 20:30 |
Pelimekaniikka
Peliä pelataan kahdessa kierroksissa, mutta muuten peli on yhtäjaksoinen, eli non-stop. Pelin aikana osapuolten on tarkoitus saada mahdollisimman monta lippua haltuunsa ja suorittaa pelinjohdolta saamiaan tehtäviä.
LisätehtävätPelissä on mukana myös lisätehtäviä, kuten noudettavia laatikoita, joiden suorittamisesta voit saada erilaisia palkintoja:
- Kertakäyttöisiä ensisiteitä, joilla kuka tahansa voi parantaa kenet tahansa
- Insta-respa-lippuja, joilla voi respata välittömästi
- Ajoneuvokuljetuksia, joilla pääsee paikasta a - paikkaan b
- Kranaatteja talojen tuhoamiseen
- Tykistö-keskitys, joka blokkaa tietyn respan ennalta määrittelemättömäksi ajaksi
- Kenttärespa, jonka aktivoituasi toimii se instarespana tietyn ajan
- Kirjekuori/Laatikko-x, mistä voi saada esimerkiksi pisteitä, ensisiteitä, kranaatteja jne..
Pelissä jaetaan pisteitä lippujen hallinnasta sen mukaan montako lippua osapuolella on käytössä. Eniten pistäeitä saanut osapuoli voittaa.
Urhea voittaja!
Voittajaksi määräytyy osapuoli, joka hallitsee pistetilastoja
Lippupisteet ja aloituspaikat pelissä
Lippujen hallinnasta saa pisteitä pelissä. Mitä enemmän lippuja osapuoli hallitsee, sitä suurempi kerroin pisteillä on.
Lippujen määrä | Kerroin |
1 | 1 |
2 | 1.1 |
3 | 1.2 |
≥ 4 | 1.3 |
Esimerkkitapaus:
Osapuoli X hallitsee Hanalaa ja Korkkilaa, eli osapuolen pistekerroin on 1.1. Osapuoli X saa joka 30min 2x1.1 pistettä.
Mikäli osapuoli X löytää objektilaatikon, minkä palkintona on pisteitä, kerrotaan ne osapuolen sen hetkisellä kertoimella 1.1.
Jos osapuoli X saa haltuunsa kolmannen lipun, nousee osapuolen pistekerroin 1.2.
Lyhyesti: Kantsii hallita lippuja ;)
Roolit?
Pelaajat sopivat ryhmistä keskenään
Pelissä on käytössä lääkintämiehet ja komentajat.
Mainitse lääkintämiehen toiveestasi "lisätietoa"-kentässä.
Radiot?
Suosittelemme kaikkia ottamaan mukaan radio pelitilanteen tajuamisen helpottamiseksi.
- Punaiset: 1-3
- Keltaiset: 4-6
- Varakanava: 7
- Pelinjohto: 8